Вісник №146

Зміст

  1. [Зміст] 213-219

    2 (328.1 KiB)

  2. Андрєєв А.М., Мікаелян Г.Р. [Організаційно-змістовий компонент самостійної роботи майбутніх учителів фізики у контексті їх підготовки до інноваційної педагогічної діяльності]{The organizational-substantial component of independent work of future teachers of physics in the context of their preparation for innovative pedagogical activities} 3-8

    3 (609.6 KiB)

  3. Барканов А. Б. [Професійно спрямовані лабораторні роботи з фізики в агротехнологічних коледжах]{Professionally oriented laboratory works of physics in agrotechnological colleges} 9-12

    4 (536.6 KiB)

  4. Благодаренко Л.Ю., Семенишена Р.В. [Методичні можливості тестових завдань у напрямі підвищення наукового рівня навчання фізики]{Methodical functions of the test tasks to improve the scientific level of teaching physics} 13-16

    5 (450.0 KiB)

  5. Венгер Є.Ф., Мельничук Л.Ю., Мельничук О.В., Савченко В.Ф. [Моделювання спектрів іч-відбивання оксиду цинку при виконанні лабораторного практикуму]{Modeling spectra of ir-reflection zinc oxide in carrying laboratory workshop} 17-24

    6 (887.3 KiB)

  6. Головко М.В. [Невідомі імена в історії вітчизняної дидактики фізики: роль учителів-новаторів у розбудові шкільної фізичної освіти (1920-1930-ті рр.)]{Unknown names in the history of national didactics of physics: the role of teachers-innovators in the development of school physical education (1920-1930-ies)} 25-29

    7 (397.6 KiB)

  7. Грохольський Я.М., Сусь Б.А., Сусь Б.Б. [Фізична сутність поняття «електричний заряд»]{The physical nature of the term of «electric charge»} 30-33

    8 (466.3 KiB)

  8. Дьяконенко Н.Л., Любченко О.А., Петренко Л.Г. [Традиційні та новітні методи контролю рівня знань студентів технічного університету]{Traditional and modern methods of controlling students’ knowledge in technical university} 34-36

    9 (374.5 KiB)

  9. Євтушенко Н.В. [Культурологічний потенціал історії науки щодо розвитку загальнокультурної компетентності вчителя математики]{Potential of cultural history of science for the development of the general cultural competence of a teachers of mathematics} 37-40

    10 (445.6 KiB)

  10. Килимник С.М., Кух А.М. [Особистісно орієнтоване навчання фізики в професійній підготовці студентів коледжів]{The personality oriented studies of physics are in professional preparation of students of colleges} 41-43

    11 (375.5 KiB)

  11. Козацька І. В. [Реформування шкільної математичної освіти і процесу підготовки майбутнього учителя математики в системі педагогічної освіти україни (1970 – 1983 рр.)]{The reformation of school mathematics education and the process of mathematics future teacher training in the system of Ukrainian pedagogical education (1970 – 1983)} 44-48

    12 (461.7 KiB)

  12. Кух А.М. [Компетентність і світогляд: побудова моделі]{Competence and outlook: building model} 49-57

    13 (654.3 KiB)

  13. Кух О.М., Кух А.М. [Дидактичні можливості он-лайн сервісів інфографіки]{Didactic online service infographics} 58-61

    14 (387.8 KiB)

  14. Меняйлов С.М., Сліпухіна І.А., Чернега П.І. [Історичні аспекти в дидактиці stem рієнтованого навчання фізики]{Historical aspects in didactics of the stem-based physics education} 62-65

    15 (448.3 KiB)

  15. Мисліцька Н.А., Заболотний В.Ф. [Вивчення загальних питань методики навчання фізики в умовах сучасної парадигми освіти]{Study of didactics of physics in the conditions of modern paradigm of education} 66-69

    16 (730.0 KiB)

  16. Муравський С.А. [Використання компетентнісно-орієнтованих задач в курсі фізики]{The use of competence oriented problems in the physics course} 70-74

    17 (499.2 KiB)

  17. Оленюк І.В. [Особливості контролю у компетентнісному підході навчання фізики]{Control features in competence approach of studies of physics} 75-77

    18 (376.9 KiB)

  18. Орищин Ю.М., Савош В.О., Голуб М.Д. [Інноваційна природа навчання або нетрадиційний підхід до опрацювання традиційної теми]{Innovative nature of training or non-conventional approach to conventional theme processing} 78-83

    19 (754.6 KiB)

  19. Петруньок Т.Б., Благодаренко Л.Ю. [Формування у майбутніх інженерів-будівельників продуктивних способів пізнання на практичних заняттях з фізики]{Formation of future civil engineers productive ways of practical knowledge on the physics lesson} 84-87

    20 (383.9 KiB)

  20. Семакова Т.О., Сафонова Г.Ф. [Інформаційно-діяльнісний підхід до формування умінь і навичок самоосвітньої діяльності студентів]{Information and activity approach to formation of skills of self-educational activity of students} 88-92

    21 (480.4 KiB)

  21. Семещук І.Л., Приходчук Ю.М., Тищук В.І. [Оптимізація вивчення окремих питань курсу фізики шляхом реалізації міжпредметних зв’язків]{Optimization study of certain questions of the physics course through the implementation of interdisciplinary connections} 93-97

    22 (717.5 KiB)

  22. Спичак Т.С. [Шляхи формування математичної компетентності курсантів вищих морських навчальних закладів]{By forming mathematical competence cadets marine education institutions} 98-102

    23 (535.2 KiB)

  23. Філон Л.Г., Ященко О.М. [Маловідомі сторінки історії фізико-математичного факультету Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка (1916-1941)]{Little known history pages of the faculty of physics and mathematics of Chernihiv national pedagogical university named after Taras Shevchenko (1916-1941)} 103-107

    24 (468.8 KiB)

  24. Фоменко В.В. [Відображення фундаментальних фізичних властивостей природи в курсі загальної фізики на ґрунті ідеальних навчальних фізичних моделей]{Reflection of fundamental physical properties of nature in a general physics course on soil of ideal educational physical models} 108-111

    25 (454.0 KiB)

  25. Чернявський В.В. [Зростання ролі дисципліни «Фізика» у підготовці майбутніх фахівців річкового та морського транспорту в умовах імплементації компетентнісного підходу]{Increasing role of the discipline «Physics» in the training of future specialists of sea and river transport in the conditions of realization of competence approach} 112-115

    26 (383.1 KiB)

  26. Чижська Т.Г., Подласов С.О. [Використання розрахунково-графічних робіт з фізики в професійній підготовці студентів вищих технічних навчальних закладів]{Using settlement and graphic works in physics in training students of higher technical educational institutions} 116-119

    27 (632.3 KiB)

  27. Атаманчук П.С., Форкун Н.В. [Інноваційні технології об’єктивного контролю результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів]{Innovative technologies of objective control of results of educational-cognitive activity of students} 120-124

    28 (647.5 KiB)

  28. Горєв В.М., Лягушин С.Ф., Соколовський О.Й. [Сучасний математичний апарат у курсі шкільної фізики як засіб підвищення компетентності учнів]{Modern mathematical apparatus in the course of physics of secondary school as means for enhancing the competence of pupils} 125-128

    29 (522.6 KiB)

  29. Грудинін Б.О. [Проекти з фізики: сторінками науково-методичних журналів]{Projects in physics: on the material of the scientific and methodical journals} 129-132

    30 (456.9 KiB)

  30. Давиденко С.М., Кнорозок Л.М., Руденко М.П. [Визначення коефіцієнта лінійного теплового розширення твердого тіла за допомогою цифрового товщиноміра dt156]{Determination of the coefficient of linear thermal expansion of solid bodies when using a digital thickness gauge dt156} 133-135

    31 (404.1 KiB)

  31. Закалюжний В.М. [Оновлений підхід до вивчення прикладних питань теми «Електричний струм у різних середовищах»]{Modern approach to study on application theme «Electric current in different environments» in secondary schools} 136-139

    32 (387.1 KiB)

  32. Зикова К.М., Шишкін Г.О. [Формування наукового світогляду учнів у процесі розв’язання якісних задач]{The formation of the scientific worldview in the process of solving quality tasks} 140-143

    33 (746.1 KiB)

  33. Косогов І.Г., Шишкін Г.О. [Практико-орієнтовані задачі з фізики в навчальному процесі загальноосвітньої школи]{Practical-oriented tasks in physics in the educational process of the general education school} 144-147

    34 (456.3 KiB)

  34. Кремінський Б.Г. [Дистанційне навчання як педагогічна технологія: переваги та недоліки]{Distance learning how educational technology: advantages and disadvantages} 148-151

    35 (385.4 KiB)

  35. Мінаєв Ю.П., Лозовенко О.А., Ліпський А.С. [Наочне пояснення деяких парадоксів жорстких пружин]{Visual explanation of some paradoxes about stiff springs} 152-157

    36 (915.6 KiB)

  36. Опачко М.В. [Підготовка студентів-майбутніх вчителів фізики до діагностики навчальних досягнень учнів]{Preparation of students who are future physics teachers to diagnostics of student achievement} 158-161

    37 (508.2 KiB)

  37. Орлянський О.Ю. [Сучасні технології у фізичній освіті як базова складова освіти в цілому]{Modern technology in physical education as the basic components of education in general} 162-166

    38 (605.5 KiB)

  38. Остапчук М.В. [Методика теоретичного вивчення перетворення атомних ядер в класах природничо-математичного профілю]{Methods of theoretical study transformation of atomic nuclei in classrooms natural mathematical structure} 167-171

    39 (634.9 KiB)

  39. Попова Т.М. [Використання відомостей з історії вимірювання маси і ваги на уроках фізики]{The history of measuring mass and weight usage at the physics classes} 172-177

    40 (520.8 KiB)

  40. Правда М.І. [Щодо визначення прискорення вільного падіння у лабораторному практикумі з фізики]{To determin gravitational acceleration in the physics laboratory workshop} 178-181

    41 (479.8 KiB)

  41. Савченко В.Ф. [Формування логічного мислення учнів основної школи при вивченні теми «Теплові явища» на уроках фізики]{Developing logical reasoning in students of a basic secondary school when teaching the topic «Thermal phenomena» at the lessons of physics} 182-185

    42 (596.6 KiB)

  42. Терещук С.І. [Змішане навчання як нова парадигма системи фізичної освіти]{Blended learning as a new paradigm of physical education system} 186-191

    43 (626.9 KiB)

  43. Ткаченко Ю.А., Мороз І.О. [Компетентнісний підхід до викладання основ нанотехнологій]{Competence-based approach in teaching nanotechnologi} 192-195

    44 (527.8 KiB)

  44. Халімон Н.М. [Погляди С. Русової та Л. Деполович на вимоги до професійної етики педагога]{Views of S. Rusova and of L. Depolovych on the demands of professional ethics of the school teacher} 196-198

    45 (377.6 KiB)

  45. Черченко О.А. [Реалізація синергетичного підходу в процесі організації позакласної роботи з фізики]{Realizing the synergistic approach in the organization of extracurricular work in physics} 199-202

    46 (547.2 KiB)

  46. Шут М.І., Благодаренко Л.Ю. [Значення астрономії у формуванні системи природничонаукових знань та підвищенні рівня їх узагальнення]{The importance of astronomy in shaping the system of natural science knowledge and increase their level of generalization} 203-206

    47 (381.4 KiB)


Save pagePDF pageEmail pagePrint page

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

два × пять =