Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка
Поточний випуск
Архіви
Анонси
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Пошук
Увійти
Головна
/
Архіви
/
Том 177 № 21 (2023): Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка
Том 177 № 21 (2023): Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка
Опубліковано:
22.09.2023
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ Й ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ
ВПЛИВ ІНТЕРНЕТ-СПІЛКУВАННЯ НА КУЛЬТУРУ МОВЛЕННЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Ірина Борисенко, Зінаїда Шумейко
3-7
PDF
ФОРМУВАННЯ ІНФОМЕДІЙНОЇ ГРАМОТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Світлана Гергуль
8-12
PDF
РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ У ШКОЛЯРІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ: З ДОСВІДУ РОБОТИ
Олена Компаній
13-20
PDF
ЄВРОПЕЙСЬКІ ГРАНТИ У КОНТЕКСТІ НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ
Інна Максак, Марина Радченко
21-26
PDF
ДО ПИТАННЯ ПРО РІВНІ ВИВЧЕННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ У СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ ТА У ЗВО
Леся Пікун, Тетяна Чередник
27-32
PDF
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ОСВІТИ В УКРАЇНІ У ХVІІІ СТ.: НАЦІОНАЛЬНИЙ І ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ВИМІРИ
Ірина Соломаха
33-39
PDF
ПОЛІЛОГ ТЕОРІЙ СМІХУ В СУЧАСНІЙ ФІЛОСОФІЇ: МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ТА МЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ
Марина Столяр, Олена Колесник
40-44
PDF
ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІВ ЗАКЛАДІВ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО ВЗАЄМОДІЇ З БАТЬКАМИ
Олена Тютюнник
45-49
PDF
НАВЧАЛЬНИЙ СПЕЦКУРС «ЕСТЕТИКА ІСТОРІЇ» ДЛЯ СТУДЕНТІВ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Андрій Царенок, Микола Богун
50-55
PDF
ОСВІТНЯ ПОЛІТИКА ТА ЦІННОСТІ ДЕМОКРАТІЇ
Вікторія Шамрай
56-63
PDF
АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНИХ УЧИТЕЛІВ І ВИКЛАДАЧІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ
ТЕХНОЛОГІЯ ДЕБРИФІНГУ В НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Оксана Биконя, Олена Шендерук, Юлія Шевченко, Віра Іванишина
64-72
PDF
АНГЛОМОВНІ КОМУНІКАТИВНІ СИТУАЦІЇ БЕЗПЕЧНОГО ПОВОДЖЕННЯ В ІНТЕРНЕТ-ПРОСТОРІ ТА ЗАПОБІГАННЯ КІБЕРБУЛІНГУ (за ресурсами Британської Ради)
Юлія Британ
73-77
PDF
МОЖЛИВОСТІ УКРАЇНСЬКИХ МАСОВИХ ВІДКРИТИХ ОНЛАЙН-КУРСІВ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Світлана Гавриленко, Світлана Кашпур, Яна Сіроштан
78-82
PDF
ПРОФЕСІЙНА ГОТОВНІСТЬ ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ: ПРОБЛЕМНЕ ПОЛЕ
Лариса Городнича, Владислав Ольховик
83-87
PDF
РОЗРОБКА ЗАВДАНЬ ДЛЯ АВТОНОМНОГО НАВЧАННЯ В МЕЖАХ МІЖНАРОДНОГО ПРОЄКТУ «PRE-SERVICE ENGLISH TEACHER METHODOLOGY PROGRAM FOR PEDAGOGICAL UNIVERSITY»
Надія Грицик, Інна Киян, Світлана Смоліна
88-94
PDF
РЕФЛЕКСІЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ НАВЧАЛЬНО-СТРАТЕГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ЧИТАННІ
Олена Конотоп
95-99
PDF
ВИКОРИСТАННЯ ЧАТ-БОТУ CHATGPT У ПРАКТИЧНІЙ МОВНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Алла Мельник
100-107
PDF
КЛАСИФІКАЦІЯ SOFT SKILLS В ІНШОМОВНІЙ ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Ірина Мірошник
108-115
PDF
ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРЕДМЕТНО-МОВНОГО ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ (CLIL) ЯК ПРОВІДНОЇ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ЄВРОПІ
Вікторія Солощенко
116-120
PDF
РЕАЛІЗАЦІЯ АКСІОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ
Тетяна Стеченко, Ольга Бирюк
121-125
PDF
КОНЦЕПЦІЯ ФОРМУВАННЯ МЕТОДИЧНОЇ КОНТРОЛЬНО-ОЦІНЮВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПРОЦЕСІ ПОЗААУДИТОРНОЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ
Ольга Українська
126-132
PDF
ВІЗУАЛІЗАЦІЯ У ФОРМУВАННІ НІМЕЦЬКОМОВНОЇ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ
Наталія Шевцова
133-140
PDF
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ: ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА
ФІГУРИ ЕКСПРЕСИВНОГО СИНТАКСИСУ В ПОЕТИЧНІЙ ТВОРЧОСТІ ВАСИЛЯ СИМОНЕНКА
Іван Баран
141-147
PDF
ІНТЕГРУВАЛЬНИЙ РЕСУРС ПРАКТИКУМУ З МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
Наталія Грона, Тетяна Хомич
148-154
PDF
ЕКСКУРСІЯ ЯК ФОРМА ВИВЧЕННЯ ЛІТЕРАТУРИ
Світлана Жила
155-161
PDF
ПЛАНУВАННЯ, ОРГАНІЗАЦІЯ Й РЕАЛІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ (УЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ)
Ольга Лілік, Олена Сазонова
162-167
PDF
ФУНКЦІОНУВАННЯ ВИГУКОВИХ РЕЧЕНЬ (НА МАТЕРІАЛІ ТВОРІВ ЮРІЯ МУШКЕТИКА): МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
Оксана Нерослик
168-171
PDF
ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ МЕТАНАВИЧОК МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ
Тетяна Рудюк
172-175
PDF
ОГЛЯДИ, РЕЦЕНЗІЇ, АНОТАЦІЇ
РЕЦЕНЗІЯ ЛІЛІК О. О., САЗОНОВА О.В. УКРАЇНСЬКА МОВА (ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ): ІНФОМЕДІЙНИЙ КОНТЕКСТ: НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК
Наталія Голуб
176-177.
PDF
РЕЦЕНЗІЯ ЛІЛІК О.О., САЗОНОВА О.В., ЯНКОВА Н.І. УКРАЇНСЬКА МАЛА ПРОЗА: ГІБРИДНІ ФОРМИ В ІСТОРИКО-ЛІТЕРАТУРНОМУ ПРОЦЕСІ КІНЦЯ ХІХ - ПОЧАТКУ ХХІ СТ. (КОНТЕКСТ ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ): НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК. ЧЕРНІГІВ, 2022. 290 с.
Світлана Жила
178.
PDF
РЕЦЕНЗІЯ СТОЛЯР М.Б., БОГУН М.О., БОГУН К.М. ФІЛОСОФІЯ ТА КУЛЬТУРОЛОГІЯ: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК. Вид. 2-ге доп. Чернігів: НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2023. 130 с.
Марина Каранда
179.
PDF
АНОТАЦІЯ ПОРАДНИК З ІНФОМЕДІЙНОЇ ГРАМОТНОСТІ ДЛЯ УЧНІВ ТА ВЧИТЕЛІВ СУЧАСНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ: Практикум / Упорядники: С.М. Гергуль та ін. Чернігів: Десна Поліграф, 2021. 212 с. URL: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7909
Марина Ольховик
180-181.
PDF
Мова
Українська
English