Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка
Поточний випуск
Архіви
Анонси
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Пошук
Увійти
Головна
/
Архіви
/
Том 162 № 6 (2020): Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка
Том 162 № 6 (2020): Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка
Опубліковано:
03.04.2023
Статті
ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИХ ЦЕНТРІВ В УКРАЇНІ
І. В. Бужина, С. В. Грищенко, М. Б. Імерідзе
3-7
PDF
МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ АДАПТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ПОРУШЕННЯМ ЗОРУ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНОГО ЦЕНТРУ
С. В. Верич
8-12
PDF
ОКРЕМІ АСПЕКТИ РОБОТИ З РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
Н. М. Волік
13-17
PDF
СОЦІАЛЬНЕ ЗДОРОВ’Я ОСОБИСТОСТІ ЯК ПРОБЛЕМА ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖЕННЯ
О. А. Ворохаєв
18-22
PDF
ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА: ПІДХОДИ ДО РОЗУМІННЯ ТА ВИКЛИКИ РОЗВИТКУ
Н. М. Горішна
23-29
PDF
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО СУПЕРВІЗІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В КАНАДІ
С. В. Грищенко
30-34
PDF
РОЗВИТОК АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ ЯК КОМПЕТЕНЦІЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОГО ФАХІВЦЯ
А. В. Вербицька, Т. М. Децюк, О. В. Василенко
35-40
PDF
ДО ПРОБЛЕМИ ЕТІОЛОГІЇ ЗАЇКАННЯ: ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ
С. Г. Долженко, Ю. В. Рібцун
41-47
PDF
РОЗРОБКА ПРОГРАМИ НАВЧАЛЬНОГО КУРСУ «ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ»
Л. М. Завацька
48-53
PDF
ПРОЄКТУВАННЯ УНІВЕРСАЛЬНОГО ДИЗАЙНУ СОЦІАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ЗАСОБАМИ ЛАНДШАФТНОЇ АРХІТЕКТУРИ
С. В. Завацький, Г. О. Морозова
54-59
PDF
ДОСЛІДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТОЛЕРАНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ТА ВЧИТЕЛІВ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ В ПРОЦЕСІ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ
Л. І. Залановська
60-65
PDF
ФОРМУВАННЯ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ СТАРШИХ УЧНІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
Т. Г. Кузнецова
66-70
PDF
ПРОФЕСІЙНА САМОРЕГУЛЯЦІЯ У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ПРАВОВОЇ РЕФЛЕКСІЇ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ
Д. О. Кузьменко
71-74
PDF
ВПЛИВ СІМ’Ї НА СОЦІАЛІЗАЦІЮ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
Л. І. Лавріненко
75-79
PDF
ПРОБЛЕМА ДІАГНОСТИКИ І КОРЕКЦІЇ КОМУНІКАТИВНО-МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ МОВЛЕННЄВИМ ДИЗОНТОҐЕНЕЗОМ: ВІТЧИЗНЯНИЙ ДОСВІД
Н. А. Лопатинська
80-84
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ТА КОРЕКЦІЯ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ ДОШКІЛЬНИКІВ З ПОРУШЕННЯМ МОВИ
В. А. Ляпунова, Л. П. Добровольська, І. С. Третякова
85-90
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ЗМІСТУ РОБОЧОГО ЗОШИТА З ГЕОГРАФІЇ ДЛЯ УЧНІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
І. І. Матвійчук
91-95
PDF
СТВОРЕННЯ ЗДОРОВ'ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА У КОНТЕКСТІ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ
О. Б. Мехед, С. В. Рябченко, Н. В. Тюпіна
96-101
PDF
ІСТОРІЯ СТАНОВЛЕННЯ ТА НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА СПАДЩИНА КАФЕДР МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ «ЧЕРНІГІВСЬКИЙ КОЛЕГІУМ» ІМЕНІ Т. Г. ШЕВЧЕНКА
М. М. Нак, Л. Г. Філон, С. В. Богдан
102-109
PDF
ПРОФЕСІЙНА АДАПТАЦІЯ КОРЕКЦІЙНОГО ПЕДАГОГА: ОСОБИСТІСНО-КОМПЕТЕНТНІСНИЙ АСПЕКТ
М. С. Омельченко
110-114
PDF
ПОЗИТИВНИЙ ПСИХОЛОГІЧНИЙ КЛІМАТ У ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ ЯК УМОВА ЗБЕРЕЖЕННЯ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ
М. М. Орлова
115-119
PDF
ЧИННИКИ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕГРУВАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ІНКЛЮЗИВНИХ ГРУПАХ ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ
Н. В. Піканова
120-123
PDF
СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА РЕАБІЛІТАЦІЯ ДІТЕЙ ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ВАДАМИ ЗОРУ
О. Г. Платонова
124-131
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ
О. В. Плуток
132-137
PDF
ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ КАЗКОТЕРАПІЇ У ПРОЦЕСІ АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ ДО УМОВ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Л. В. Рень
138-142
PDF
ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ
Г. М. Тимошко
143-147
PDF
АСИСТЕНТ ВЧИТЕЛЯ В ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОМУ ІНКЛЮЗИВНОМУ ПРОСТОРІ КАНАДИ
Б. Б. Турко
148-151
PDF
ФІЛОСОФСЬКО-ОСВІТНІ ПОГЛЯДИ П. КУЛІША В КОНТЕКСТІ НАРОДНОЇ ПЕДАГОГІКИ
О. М. Тютюнник, Я. В. Тютюнник
152-155
PDF
ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОПАНУВАННЯ УЧНЯМИ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИМИ ТЕХНОЛОГІЯМИ
С. В. Чупахіна
156-166
PDF
РОЗВИТОК НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ В 1991-2000 рр.
С. М. Шевченко
167-171
PDF
ЦІННІСНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО ДІЯЛЬНОСТІ В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ
О. А. Шолох
172-180
PDF
ОСНОВНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ОРГАНУ ПРОБАЦІЇ ДЛЯ РОБОТИ З НЕПОВНОЛІТНІМИ
О. М. Шпортюк
181-185
PDF
РОЗВИТОК РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
В. М. Юденок
186-189
PDF
КОРЕКЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА СИСТЕМА В. КАЩЕНКА КРІЗЬ ПРИЗМУ ПРОБЛЕМ СУЧАСНОЇ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ
Т. В. Янченко
190-194
PDF
РЕАЛІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ РОБІТНИКА У ДУАЛЬНОМУ НАВЧАННІ
Л. О. Дубина
195-201
PDF
Мова
Українська
English